Årsmöte 2014 | Sverigedemokraterna i Uppvidinge

Årsmöte 2014

Idag hade vi vårt årsmöte, ett möte som var något utöver det vanliga. Några av de saker som hände var att Håkan Engdahl steg ned från sin plats som ordförande och att Dennis Dioukarev tog hans plats, samt att vi fick ett nytt ansikte i styrelsen som med sitt kunnande och sin långa erfarenhet av politik kommer att kunna hjälpa oss att nå ännu längre.

Vi vill tacka Håkan Engdahl för de år han har suttit som ordförande och hans arbete som sådan, vi hade inte varit där vi är idag utan honom.

I år är det valår och inte vilket valår som helst, det är ett supervalår. Vi måste alla göra vårt bästa och visa att vi är det bästa alternativet, och med de fantastiska medlemmar vi har hyser vi inga tvivel om att vi kommer nå oanade höjder.

Här nedan (om galleriet visas rätt) ser ni ett axplock av bilderna som blev tagna på årsmötet.  Många av bilderna kommer inte att visas på grund av säkerhetsskäl, men har du intresse av några av bilderna så skicka gärna ett mail till Leon.Jensen@Sverigedemokraterna.se. Jag kommer inte att skicka ut bilder till personer som inte kan verifiera att de är medlemmar i Sverigedemokraterna med hänvisning till tidigare nämnda anledning.